Bezpieczeństwo w Dentestetica
W trosce o naszych Pacjentów oraz cały personel, ściśle przestrzegamy zasad i procedur, gwarantując najwyższe standardy higieny oraz bezpieczeństwa. Zobacz, czego możesz się spodziewać podczas każdej wizyty w naszej klinice.
Przed wizytą
U wszystkich pacjentów przeprowadzamy wywiad epidemiologiczny oraz zbieramy oświadczenia o stanie zdrowia. Pamiętaj, jeśli czujesz się źle lub zauważasz u siebie jakiekolwiek oznaki przeziębiania albo choroby zadzwoń i przełóż wizytę.
Przypominamy nasze telefony +48 877 05 05 01 oraz +48 887 05 05 02
Recepcja
W poczekalni mierzymy temperaturę każdemu wchodzącemu pacjentowi za pomocą termometrów bezdotykowych.
Z siedmiu gabinetów działają jedynie trzy, a grafik wizyt jest układany tak, żeby pacjenci oczekujący na wizytę i kończący ją nie mijali się w poczekalni. W przypadku, gdy w poczekalni jest więcej niż jeden pacjent, zapewniamy bezpieczny odstęp przynajmniej 2 metrów.
W recepcji zamontowana została specjalna szyba ochronna.
Żele do dezynfekcji rąk
Znajdziesz je w naszej poczekalni oraz w toalecie. Prosimy o umycie i zdezynfekowanie rąk przed i po wizycie w gabinecie.
Poczekalnia i gabinety
W gabinetach regularnie stosujemy lampy bakteriobójcze UV o najwyższej skuteczności, co kilka godzin wykonujemy też czyszczenie i dezynfekowanie przestrzeni wspólnych.
Żeby uniknąć kolejek w poczekalni, stosujemy wydłużone czasy wizyty oraz większe przerwy pomiędzy kolejnymi pacjentami.
Środki ochrony osobistej
Lekarze są wyposażeni w jednorazowe środki zapewniające maksymalną ochronę i bezpieczeństwo. Ponadto każdy pacjent otrzymuje podkładkę ochronną na twarz i pole higienizacyjne, standardowo stosujemy też jednorazowe materiały takie jak kubeczek, fartuch ochronny, zagłówek, ssak, ślinociąg itd.
Narzędzia i fotel
Wszystkie narzędzia są sterylizowane w specjalistycznych autoklawach i rozpakowywane podczas wizyty przy pacjencie. Unit (fotel) stomatologiczny i cały gabinet jest dezynfekowany po każdym pacjencie.
Płatność bezgotówkowa i inne
Jak zawsze masz możliwość zapłacenia bezdotykowo, za pomocą karty, telefonu lub przelewu.
Zminimalizowaliśmy liczbę pracowników przebywających w placówce. Cały personel, zarówno medyczny jak i administracyjny, przestrzega bezwzględnie wszystkich zasad higieny.
